Mac lipstick

wpid-screenshot_2014-06-21-16-53-32-1.png

Hee allemaal. Ik heb de laatste paar weken niks geblogd. Mijn excuses hiervoor. Ik hoop nu het vakantie is weer wat meer te gaan doen met bloggen. Want ik vind het wel heel leuk. Laatst ben ik naar Amsterdam geweest. En heb ik daar een aantal leuke dingen gekocht. 1 Ding daar van is mijn eerste Mac product.

image

image

wpid-screenshot_2014-06-21-16-53-46-1.png

Het product wat ik heb gekocht is een lippenstift. De kleur is erg gepigmenteerdt, het is een felle matte rode kleur. Hij brengt goed aan. De kleur heet Russian Red. Het is dan ook de beste lippenstift uit mijn stash, geen enkele andere lippenstift uit mijn stash kan op tegen die van Mac. Ik ben erg blij met mijn eerste aankoopje van Mac.

image

Ik heb de lippenstift in de bijenkorf gekocht. Daar staat een apart hoekje van Mac. Maar je kunt ze ook gewoon bij de Douglas of Mac store halen. Op de foto hierboven zie je hoe de lippenstift eruit ziet als het op mijn lippen zit. De lippenstift koste €18,50,-

Liefs, Sanika.

Geef een reactie

