Artedeco blush

image

Hee allemaal.
Ik heb heel lang niets geblogt en ik vond dat het daar wel eens tijd voor was. Dus schrijf ik vandaag een review over mijn nieuwe artedeco blush. Die ik jullie vandaag laat zien.

image

image

Een tijdje geleden ben ik naar Groningen geweest. Daar zijn we naar de douglas geweest. En verkochten ze ook Artedeco. Ik moest gewoon even kijken. En vond een hele mooie oranje blush.Het is een zomers kleurtje.Ik heb hem vaak gedragen toen ik op vakantie was in Italië. Het is nummer 11. Ik heb hem gekocht bij de douglas. Hij was maar €8,99. Deze blush is zeker een aanrader en een favoriet geworden.

Liefs Sanika.

4 gedachtes over “Artedeco blush

Geef een reactie

