W7 in the buff

image

Hee allemaal.
Ik heb al echt heel lang niet geplaatst.
Komt omdat ik het nogal al druk had met andere dingen.
Wel ben ik begonnen met youtube filmpjes. Maar weer even terug op de w7 in the buff pallet. Ik heb er veel overgehoord en veel reviews gelezen. En uiteindelijk verkochten ze hem ook bij mij in de buurt.

image

image

W7 in the buff word ook wel de dupe van Naked 2 genoemd. Ik vind hem zelf er heel mooi van verpakking uitzien. De kleuren lijken er ook wel op. Het zijn mooie warme kleuren. Je kunt er mooie looks mee meemaken.

image

image

Het pallet is te koop bij de Etos.
Ook kan je het pallet online kopen op Fresh Mint Cosmetics. Maar dat zou wel duuder zijn want de verzendkosten komen er ook nog overheen. Maar ik heb er €8,99 voor betaald. Al met al een stuk goedkoper dan Naked 2. Ook zit er nog een kwastje bij met aan de ene kang een blendkwast en de andere gewoon plat.

image

image

Ik heb het even uitgetst op mijn arm. Je ziet het niet super goed maar nu weten jullie ook hoe het op mijn huid staat.

image

Al met al is het een goed en betaalbaar pallet. Misschien niet de kwaliteit van Naked 2 maar wel dezelfde uitstraling. Ik vind hem erg fijn er raad hem je zeker aan, vooral voor dit geld.

Liefs, Sanika.

Geef een reactie

